Hollowway
Last Activity:
Aug 21, 2017 at 3:33 AM
Joined:
Dec 28, 2008
Messages:
11,640
Likes Received:
2,098
Location:
California

Share This Page

Hollowway

Extended Ranger, from California

Hollowway was last seen:
Aug 21, 2017 at 3:33 AM
    1. MoonJelly
      MoonJelly
      Ouch, a year already. Bubinga for the bobbins--to match the body?

      Fast guitars...aptly named. :)
    2. MoonJelly
      MoonJelly
      How are those Jahn/Fast builds coming? Any news yet?

      That 8 string explorer gives me a reason to like PME lol
    3. skeels
      skeels
      You're welcome. For what he charges his work should be immaculate. And it's not. You deserve a better deal for something that can be seen a thousand miles away!
    4. skeels
      skeels
      Hey, namesake buddy. Did Julius ever address the frets on your build? He just kinda went all ghosty from that thread and I hate to see someone who charges full custom shop prices putting out bedroom builds for people. I hope he's cutting you a deal on that.
    5. Larrikin666
      Larrikin666
      Yo. My eight that never showed up is super orange. I have pictures too if that helps.
    6. JustMac
      JustMac
      Hey man, if you're into John Oliver, definitely check out the Bugle podcast, it's a satirical take on current affairs and besides the wittiness and clever wordplay a really great critique of the global economy. He does it with Andy Zaltzman every 2 weeks or so.
    7. SilentCartographer
      SilentCartographer
      Hey do your NGD already mufuga
    8. BigPhi84
      BigPhi84
      Yeah, I'm subscribed to a few threads. LOL. Just lurking as it were.
    9. Hollowway
      Hollowway
      :lol: The Argument Clinic is one of my favorites. I probably do parts of that on a weekly basis. And I get a lot of blank stares from people, but every once in a while a knowing soul will smile and play along.
    10. ElRay
      ElRay
      Oldest (daughter) is 10-1/2. She's seen the Ministry of Silly Walks, Argument Clinic, Dead Parrot, Spam, Elderly Gentlemen (... at least you had a box ... wake-up an half an hour before I went to bed ...) sketches. She understands. There's other great stuff, but she needs to be older before she see them.

      I knew I was in trouble two years ago when she realized that the actor that did the voice of Hiccup in "How to Train Your Dragon" was the same as the apprentice in "The Sorcerer's Apprentice" and she started mixing lines from the two movies.

      The four of us were absolutely rolling in a restaurant one night because she did the "Doth Mother know you weareth her drapes?" like from The Avengers in a Daffy Duck voice. Then we all started substituting Looney Toons characters for the Avengers. When we got to Tweety Bird as the Hulk, we all lost it.
    11. ElRay
      ElRay
      I wish I had the eggnog to blame. It started yesterday because there was a bell ringer that looked like Tommy Chong, and that damn "Mamamasita, donde esta Santa Cleese... The vato wit da Bony knees... He comin' down da street wit no choos on his feet..." has been stuck in my head. Then I had the perfect opportunity for the "Yeah man. I played with those dudes." line, and some other Ye Olde Farte actually got it.
    12. ElRay
      ElRay
      "On, Donner! On, Blitzen! On, Chewy! On, Tavo!
      C'mon, Becto! "
    13. ElRay
      ElRay
      "Mamamasita, donde esta Santa Cleese... The vecto wit da
      Bony knees... He comin' down da street wit no choos on his feet... And he's
      Going to... " No, no, that's ain't it... "Mamamasita, donde esta Santa
      Claus... Da guy wit da hair on his jaws... He's... " Nah. Hey, man, come
      Over here, man. I need some help, man.
    14. ceiling_fan
      ceiling_fan
      Hm, that's an interesting solution, G is still pretty low I guess, haha. Thanks
    15. ceiling_fan
      ceiling_fan
      Hey, were you ever able to find an acoustic string suitable for the Agile Renaissance ? I'm thinking of snapping one up but I'm really trying to avoid buzzing on the low string, being unplugged and all. Or were you able to alleviate the buzzing with the .078 on there? Thanks
    16. asher
      asher
      oh was in the eBay thread. also just thought it's generally kind of amusing :lol:
    17. asher
      asher
      lol sorry. your 1% crazy people post. but now I can't remember which damn thread that was in :lol:
    18. asher
      asher
      it's technically the Crazification Factor, but this is why you should always assume 27% :lol:

      Kung Fu Monkey: Lunch Discussions #145: The Crazification Factor
    19. Daf57
      Daf57
      I'm hurt and confused by your comment regarding my new selfie avatar! :lol:
    20. OmegaSlayer
      OmegaSlayer
      It's easy to come to quick, sometimes wrong conclusions from a post, innit?
      Though some mature dialogue can puck back things into place ;) :yesway:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    California
    Primary Seven:
    Gary Kramer F-1 prototype
    Real Name:
    Andy
    Primary ERG:
    Rico Jr 828
    Sevenstring Guitars:
    Rico Jr 727, Carvin DC727 hardtail, Gary Kramer F-1
    Other Guitars:
    Agile Intrepid, 2 custom Warmoth, old US Kramer Pacer Custom, Intrepid 828, Interceptor 827
    Preamp/Amps:
    Pod 2.0, Trademark 60
    Studio & Recording Gear:
    Logic, Apogee Duet
    Getting my chops back up to speed...

    Trying to learn to build guitars!